Heeft u vragen of klachten over onze producten of diensten van Linnen2GO? Neem dan contact met ons op of stuur een e-mail naar info@linnen2go.nl. De klantenservice zal binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.
De klantenservice van Linnen2GO is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur – 17:00 uur.
Bij een besteding vanaf 350 euro (exclusief verzendkosten) betaal je geen verzendkosten voor een zending binnen Nederland. Is je bestelling lager dan 350 euro, dan betaal je een bijdrage van € 6,95 (0-5 kg) of € 13,25 (10-30 kg). De verzendkosten buiten Nederland zijn per land verschillend: kijk voor een overzicht van de verzendkosten per land op de pagina Bezorgen.
Om alle klanten zo goed mogelijk te ondersteunen, dient er eenmalig een account te worden aangemaakt op Linnen2Go.nl. Inloggen kan met een geldig e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Gegevens in het account, zoals afleveradres en telefoonnummer, kunnen op elk moment gewijzigd worden.
Linnen2GO respecteert de privacy van alle gebruikers. De persoonlijke informatie die je ons verschaft wordt uiterst vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om je bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen en worden onder geen enkele voorwaarde aan derden overgedragen.
Omdat het bestelproces van Linnen2GO volledig is geautomatiseerd, is het niet mogelijk om een betaalde bestelling te annuleren. De bestelling kan na ontvangst wel aan Linnen2GO geretourneerd worden. Kijk hiervoor op de pagina Retourneren.
Nadat Linnen2GO je bestelling heeft aangeboden bij de vervoerder, ontvang je een e-mail met daarin een link naar een “track- & tracenummer” van de betreffende vervoerder. Hier kun je zien waar het pakket zich bevindt.
Op de shop overview pagina worden bij producten de vanaf prijzen getoond. Deze prijzen zijn gebaseerd op de kleinst beschikbare maat van het gekozen artikel of de minimale bestelhoeveelheid van het gekozen artikel.
Prijzen worden getoond inclusief BTW en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt een gespecificeerd overzicht weergegeven.
Linnen2GO biedt meerdere betaalopties aan: iDeal (alleen Nederlandse rekeninghouders) en creditcard. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. De betrouwbare Payment Service Provider Sisow faciliteert het betalingsverkeer. Voor Nederland geldt dat je voor bestellingen van 350 Euro en hoger geen verzendkosten betaalt.
Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDeal wilt betalen. Daarna klik je op de iDeal betaalknop en selecteer je de bank
Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en daarna autoriseer je de betaling. iDeal wordt ondersteund door Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank en SNS. Aan het gebruik van deze betaalmethode zijn geen extra kosten verbonden.
Betalen met creditcard betekent dat de aankopen vaak extra verzekerd zijn. De creditcardmaatschappij kan extra kosten voor het gebruik van de kaart in rekening brengen. Linnen2GO zal geen extra kosten rekenen voor het gebruik van een creditcard. Linnen2GO accepteert de volgende creditcards: MasterCard, VISA en Maestro.
Wanneer je wilt betalen via een mobiele telefoon of tablet, zoals een iPad, dient het volgende ingesteld te worden op het apparaat: Accepteer cookies: altijd.
In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk om handmatig een bedrag aan Linnen2GO over te maken. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij je bestelling verzenden. Eventuele kosten voor een overboeking vanuit het buitenland, zijn voor rekening van de koper. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.
Linnen2GO streeft ernaar om een bestelling binnen 24 uur bij de vervoerder aan te bieden. De bestelling moet dan aan de volgende voorwaarden voldoen:
*Bestellingen geplaatst op vrijdag, zaterdag en zondag worden de eerstvolgende werkdag bij de vervoerder aangeboden. Houd er rekening mee dat het rondom de feestdagen drukker is en het langer kan duren voordat Linnen2GO de bestelling in behandeling neemt.
Het is mogelijk om een bestelling op een ander adres te laten bezorgen, bijvoorbeeld wanneer er overdag niemand thuis is of wanneer het om een cadeau gaat. Dit is aan te geven in de check out, door een ander afleveradres dan het factuuradres op te geven.
Bij een besteding vanaf 350 euro (exclusief verzendkosten) betaal je geen verzendkosten voor een zending binnen Nederland. Is je bestelling lager dan 350 euro, dan betaal je een bijdrage van 6,95 euro (0-5 kg) of 13,25 euro (10-30 kg). De kosten voor levering buiten Nederland zijn per land verschillend. Hieronder een overzicht van de verzendkosten voor een aantal landen.
Verzendkosten per land
Land | Landcode | Gewicht (0-5 kg) | Gewicht (5-20 kg) | Gewicht (20-30 kg) | |
---|---|---|---|---|---|
België | BE | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Frankrijk | FR | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Duitsland | DE | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Luxemburg | LU | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Denemarken | DK | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Finland | FI | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Noorwegen | NO | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Zweden | SE | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Oostenrijk | AT | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Zwitserland | CH | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Verenigd Koninkrijk | UK | € 19,50 | € 34,00 | € 45,00 | |
Ierland | IE | € 25,00 | € 40,00 | € 55,00 | |
Tsechië | CZ | € 25,00 | € 40,00 | € 55,00 | |
Slowakije | SK | € 25,00 | € 40,00 | € 55,00 |
Zendingen zwaarder dan 90 kg worden door ons verstuurd op een pallet met een externe transporteur.
Onze pakketten worden in Nederland aangeboden door PostNL track & trace, DHL of een externe transporteur. Wanneer het pakket naar een bestemming buiten Nederland verzonden moet worden, gebeurt dit ook met PostNL Track & Trace, DHL of een externe transporteur.
Linnen2GO streeft ernaar om een bestelling nog dezelfde werkdag en uiterlijk de volgende werkdag aan te bieden bij de vervoerder. Linnen2GO heeft echter geen invloed op hun verwerkings- en levertijd.
De vervoerder zal de zending de volgende werkdag nogmaals aanbieden, wanneer er niemand thuis wordt aangetroffen op het afleveradres binnen Nederland. Wanneer het pakket na 4 pogingen niet afgeleverd kan worden, zal het pakket teruggestuurd worden naar Linnen2GO. Het is mogelijk om de bestelling alsnog te ontvangen. Echter, de verzendkosten dienen dan opnieuw betaald te worden.
Wanneer de vervoerder niemand aantreft op het afleveradres buiten Nederland, zullen zij de zending de volgende werkdag nogmaals aanbieden. Als het pakket dan nog niet afgeleverd kan worden, zal de zending in een depot terechtkomen. Daar kan de bestelling dan binnen 7 werkdagen afgehaald worden. Wanneer het pakket niet wordt opgehaald, zal het teruggestuurd worden naar Linnen2GO. Het is mogelijk om de bestelling alsnog te ontvangen. Echter, de verzendkosten dienen dan opnieuw betaald te worden.
De import- en douanekosten zullen worden berekend op het moment dat de bestelling het land van bestemming binnenkomt. Deze kosten moeten betaald worden door de ontvanger van het pakket.
Wij hebben geen controle over deze kosten en kunnen van te voren niet aangeven hoe hoog deze kosten zullen zijn, aangezien deze per land verschillend zijn.
Neem bij twijfel, voordat u een bestelling plaatst, contact op met uw lokale douanekantoor zodat u niet bij levering van het pakket voor verrassingen komt te staan.
Helaas is deze service nog niet beschikbaar in onze webshop
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd om aan te geven dat je van de koop afziet. Je kan hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar je kunt ook een e-mail sturen naar info@linnen2go.nl.
Is de bestelling wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten binnen Nederland voor het retour sturen niet vergoed. Retourneer je een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten binnen Nederland wel vergoed. De kosten voor een retourzending vanuit het buitenland zijn geheel voor rekening van de consument. Desondanks dient wel altijd het retourformulier gebruikt te worden. We willen hierbij adviseren om het pakket retour te sturen met een track- & tracenummer, zodat je altijd kunt controleren waar het pakket zich bevindt.
Als een artikel is gebruikt of beschadigd, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Per e-mail word je op de hoogte gebracht van deze constatering en wij sturen de artikelen naar je terug.
Wat jammer dat je een klacht hebt over onze dienstverlening of artikelen. Wij lossen dit natuurlijk graag met je op. Je kunt hierover contact met ons opnemen via info@linnen2go.nl of +31 (0)515 577140. Per e-mail ontvang je binnen 48 uur (op werkdagen) een reactie op jouw klacht.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Linnen2GO B.V. voert alleen producten gemaakt van zorgvuldig geselecteerde, hoogwaardige, natuurlijke materialen. Om langer van onze producten te kunnen genieten, raadt Linnen2GO B.V. aan het wasvoorschrift en de verpakking zorgvuldig door te lezen en te volgen.
Een wasinstructie geeft aan wat de maximum wastemperatuur is en hoe het product behandeld moet worden.
Bij dekbedovertrekken is het noodzakelijk om deze op de aangegeven temperatuur te wassen*. Wanneer er op een andere temperatuur gewassen wordt dan voorgeschreven, kan dit een ongewenst resultaat opleveren. Op de productpagina van een artikel staat het wasvoorschrift van het betreffende artikel. Klik erop en er volgt meer uitleg over deze wassymbolen.
*NB.: Kleurrijke dekbedovertrekken dienen op 60 graden gewassen te worden om de kleuren te fixeren. Dit voorkomt doorlopen van kleuren. Bij het wassen op een lagere temperatuur kan het voorkomen dat de kleuren doorlopen.
Bekijk onderstaande tekst voor een uitgebreide uitleg en toelichting van de wassymbolen.
De informatie die zich op deze pagina bevindt, is uitsluitend bedoeld ter indicatie. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze informatie.
Als je bij ons een product koopt kun je er van uitgaan dat dit product met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd is. Op elk product is de wettelijke garantie van toepassing, dat wil zeggen dat het product voldoet aan de verwachtingen die je in alle redelijkheid mag verwachten. Is dit niet het geval dan kun je het product binnen 14 dagen gratis naar ons retour sturen middels het retour formulier. Wij vragen je dan ook het product voor gebruik te controleren en eventuele klachten bij voorkeur binnen 14 dagen te melden.
Op producten zoals bedlinnen, badtextiel, tafellinnen, keukenlinnen, rolhanddoeken, hotel amenities en accessoires geldt dat wij altijd bereid zijn om een eventuele klacht in behandeling te nemen en naar een gepaste oplossing te zoeken.
Garantie bepaling is niet van toepassing in de volgende gevallen:
Deze garantiebepaling geldt alleen voor producten die rechtstreeks bij Linnen2GO gekocht zijn. Indien het product bij een andere verkoper is gekocht adviseren wij eerst met het product naar de desbetreffende verkoper terug te gaan.
© Linnen2Go